mandag 28. mars 2011

Min aller første award.

I dag har jeg fått min aller første award. Så koselig! Det var Smarie som skrev noen hyggelige ord om bla min blogg. Torsdag fikk jeg også en veldig hyggelig oppmerksomhetTulipa, som jeg satt veldig pris på. Awarden skal gis til bloggere med under 100 følgere, og det syns jeg var en veldig fin award. :) Jeg benytter da sjangsen til å sette et lite lys på 10 bloggere som jeg følger, og som gir meg masse inspirasjon. Skulle gjerne sendt den til mange flere, men nå ble det disse. ;) Det å følge blogger er jo en egen hobby i seg selv.. Jeg bruker hvertfall masse tid hver dag på å kose meg på andres blogger. Det er utrolig vanskelig å velge ut noen, men denne gangen velger jeg å sende awarden videre til disse koselige bloggene:

Hvis ikke dere har vært på disse bloggene allerede er det på høy tid nå. ;) Jeg velger også å sende tilbake til både Smarie og Tulipa, for detter er to bloggere som jeg er ivrig følger av. ;)


4 kommentarer:

  1. Nei og nei, så utrolig koselig. Søte, Snille Ane :D Tuuuuusen takk!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for veldig hyggelig award, Ane - det er alltid veldig hyggelig å få vite at det man skriver blir satt pris på av noen. Så tusen takk for oppmerksomheten, og gratulerer til deg siden du fikk velfortjent award også. De har en veldig inspirerende blogg :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award :-) Velkommen hos meg :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  4. Tuuuusen takk for award:D Det var kjempekoslig:)

    Så artig at du bor her da, vi landet på Bardufoss så kjørte gjennom Finnsnes;) Veldig fint, men var litt godt å komme ned i varmen igjen også:D

    Ønsker deg en herlig kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...