lørdag 26. mars 2011

Hitchhiker sjal




Forrige helg lagde jeg et hitchhiker sjal i bursdagsgave til ei venninne av meg. Jeg syns det ble så fint at jeg måtte starte på et til meg selv med en gang. ;) Syns disse var morsomme å strikke, og det gikk jo så fort.  Liker at det er asymetrisk, og syns det har en fin passform.


 
Blå:
Oppskrift:  Hitchhiker swahl (ravelry link)
Garn: ca. 5,5 nøste Drops classic alpaca 
Pinne: 4 mm (6 mm til avfellingen)

Lys beige:
Oppskrift: Hitchhiker swahl (ravelry link)
Garn: ca. 2,5 nøste Drops silke tweed
Pinne: 3,5 mm (5,5 mm til avfellingen)








4 kommentarer:

  1. Så fine sjal i nydelige farger!
    Liker alt som er enkelt og går fort og strikke ;)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flotte sjal! Blir helt oppgitt over at alt det fine jeg ser for tiden som jeg har lyst å strikke kun finnes i engelske oppskrifter! Føler jeg snart må hive meg ut i det. Kanskje det går bedre enn jeg tror!
    Fin lørdagskveld!
    :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig snilt av deg å tilby å oversette, men jeg må klare dette selv ellers kommer jeg ingen vei ;)Holder faktisk på nå å orientere meg gjennom en ugleoppskrift og jeg ser litt lysere på det! Men tusen takk igjen!! :)

    SvarSlett
  4. Nydelige Hitchikere. Har selv 1 av disse ;o) Ligger en hyggelig overraskelse til deg i bloggen min ;o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...