mandag 3. januar 2011

Et lite sett til Linnea!


Dette er en litt forsinket julegave til datteren til ei venninne av meg. Jeg skal levere det i morgen, så da tenkte jeg at jeg kunne blogge det nå. Det likner litt på settet jeg laget til William (nevø) til jul, men med en annen lue-type. Jeg likte veldig godt disse oppskriftene. Selvom det ikke er super gøy å strikke med pinne 2,5 mm, så gikk det veldig fort og greit. Den kysa syns jeg gjorde seg veldig med rille strikk i bakhodet og løpegang rundt nakken til tråden. Gleder meg til å se den på. :) Bildene er, som vanlig, litt misvisende på fargen, men denne lilla fabel-varianten falt jeg litt for. Fine nyanser!

Mønster: Garnstudio kyse og sokker (str 12/18 mnd)
Garn:
Drops fabel
Pinner: 2,5 mm

7 kommentarer:

  1. For ett nusselig lite sett i nydelig farge...:O)

    SvarSlett
  2. Kjempefint sett i flotte farger

    SvarSlett
  3. Ser ut som et lekkert sett.
    Godt nytt år til deg :)

    SvarSlett
  4. Nydelig sett. Den lua var kjempefin. Slike kyseluer er så fine på.

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig besøk på bloggen min i kveld.

    Herlig sett du har strikket her. Likte fargene godt jeg;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...