onsdag 30. mars 2011

Jeg er forelsket!

I går kjøpte jeg Sandnes mini duett. Kunne nesten ikke vente med å få avslutta det jeg hadde på pinnene så jeg kunne prøve det nye garnet. Jeg må bare si at dette garnet er helt fantastisk! Jeg sitter og smiler når jeg strikker med det. Hehe.. Jeg har hørt veldig mye bra om duett før. Det holder visst fasongen bra og nupper ikke. Skjønner ikke at jeg ikke har prøvd dette før. Jeg gleder meg til å bruke det masse i fremtiden. :) Har dere noe erfaring med dette garnet?

Ha en fortsatt fin kveld. :)


6 kommentarer:

  1. Har ikke strikket med dette før, men ble veldig fristet nå! Og så lurer jeg fælt på hva som skimtes på pinnene!?
    :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke strikket i det selv, men mor mi har strikket jakke til jentungen i dette garnet og den er utrolig myk og deilig. Restene ligger hjemme hos meg og det er nesten to nøster, så det må da bli noe av dem etterhvert.......
    lin til jakka:http://komadyret.blogspot.com/2010/11/dobbeltkneppet-jakke.html

    SvarSlett
  3. Hehehe, uuuuuupppppsssss. Ser jo i innlegget mitt at jakken er strikket i lanett, ikke duett.....Sorry, ikke greit å holde styr på ting man ikke har laget selv. Var helt sikker på at det var duett...... ;)

    SvarSlett
  4. Hei Ane! Og tusen tusen takk for award:) Det satte jeg stor pris på! Jeg har brukt Mini Duett på selebuksen jeg strikket. Knallfornøyd:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for award - det var overraskende og hyggelig! Jeg har ikke brukt dette garnet, men det frister å gjøre det. Det både ser og høres nydelig ut!

    SvarSlett
  6. Jeg kjøpe en 20 pakning sist jeg var på sandnes utsalget, kjempe mykt og deiligt. Så jeg kommer til å strikke mye lilla sandnes mini duett fremover....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...