mandag 28. mars 2011

Jeg vil ha vår!!

Akkurat nå må jeg si at jeg savner Oslo. Sitter og ser på tv og ser de bare gatene og mennesker som er ute og nyter vår-solen. Her på Finnsnes er det sol, men ikke bare gater. Det er 3-4 meter høye brøytekanter, og skikkelig idyllisk jule-stemning. Det er jo koselig det også, men nå er det nok vinter synes jeg. ;) Jeg prøver å nyte den fine utsikten og gjøre det beste ut av det. ;) Koser meg inne med strikketøyet, sjokolade og hodet til Solo jenta mi i fanget.



3 kommentarer:

  1. Haha. Du får komme hjem, da ser du :)Her er det veldig påskete og jeg vil dele Kvikk Lunsj med deg og grille på terrassen. Vi har riktig nok ikke så fin utsikt, men ser da ned på vannet i det minste :)

    SvarSlett
  2. Ja, enig. Kom hjem!!!
    Men som en liten trøst, i dag våknet jeg og til hvitt landskap igjen. Jeg kan ikke påstå at vi har 3 m brøytekanter, men snø har vi fortsatt.

    SvarSlett
  3. Hei! Har en award til deg på bloggen min :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...