mandag 4. juni 2012

Et hjerteteppe til. ❤


 Her kommer det teppe jeg skrev her at jeg snart skulle vise fram. Shame on me! 
Jeg lagde dette teppe i vinter, så jeg er ufattelig treig på å få vist det fram. Det er som dere sikkert ser likt det jeg lagde her. Dette har litt tykkere garn og pinner enn det beige, og jeg har laget det litt mer avlangt. 4x6 hjerteruter istede for 5x5.

Jeg liker dette mønsteret veldig godt, altså.  
Enkelt, søtt og dekorativt. 


Oppskrift: Quiltehuset, Babyteppe i tynn ull. (Det er ikke til salgs lenger) 
Garn: Sandnes Duo 
Pinne: 4 mm

Jeg er fryktelig dårlig på å blogge om dagen. I know! Det er masse som ligger her ferdig og bare venter på å bli tatt bilde av. Huff.. Innimellom er jeg skummelt treig til å få gjort ting. Bloggtørken skyldes ikke dårlig strikkelyst ihvertfall, for den er i aller høyeste grad tilstede. Utrolig nok! :) Jeg pleier egentlig alltid å miste strikkelysten sånn i april/mai og ikke ta det opp igjen før i september. Men i år har den altså ikke forsvunnet (enda). Det er deilig! :) Jeg skal prøve å bli litt flinkere på å ta bilder og dokumentere alt jeg lager også. Jeg lover! ;)

Håper dere har noen fine og kreative dager, og at vi får sommerværet tilbake snart. 

16 kommentarer:

  1. Jeg digger det teppet jeg også! Har kjøpt inn mer garn for å lage flere, men mulig det blir vinterprosjekter. Det er en stund siden jeg har vært her nå, men det er alltid gøy å komme innom her... Alltid mye fint å se på! :)

    SvarSlett
  2. Kjempe nydelig teppe :) Spennende å se hva annet du har strikket frem.

    SvarSlett
  3. Såå nydelig teppe! Kjempefint med hjertene :)

    SvarSlett
  4. Så fint teppe. Godt du er flink på tepper, for nå er det vår tur til å ha sola litt ;) Klem fra NordNorge :)

    SvarSlett
  5. Utrolig flott teppe :) Nydelig med de hjertene :)

    SvarSlett
  6. Så kjempeflott teppe! :) Og så godt hjertene kom frem, er det bare rett og vrangmasker? Veldig dekorativt ♥

    Ha en fin tirsdag
    Klem

    PS - Venter spent på vest ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk. :) Ja, det er bare rett- og vrangmasker. Veldig enkelt!
      Vesten ble ferdig i går, faktisk. ;) Har ikke pressa den enda, så er nok en stund til jeg får blogga den. Er litt treig. ;) Men jeg tror den ble veldig bra. Takk for all hjelp.
      Ha en fin dag du også. :)

      Slett
  7. Det var kjempefint! Kanskje du har lov å publisere oppskriften hvis den ikke lengre er til salgs? Kan jo undersøkes med Quiltehuset om du vil :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. :) Det var en god idé. Jeg skal sende dem en mail. :)

      Slett
  8. Nå har jeg sendt mail til quiltehuset og spurt om jeg kan få tillatelse til å legge ut oppskriften her på bloggen. Jeg er usikker på om de fortsatt driver, men håper på at jeg får svar snart. :) Hvis de ikke driver og ikke svarer på mail kan jeg ikke se noe iveien for at jeg kan dele..?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du oppskriften på teppet? :-)

      Slett
    2. Ja, se på venstre side på bloggen. :)

      Slett
  9. Tusind, tusind tak, både til dig og til Quiltehuset.

    SvarSlett
  10. Takk for at du deler oppskriften på det flotte teppet! :)

    SvarSlett
  11. Har lett overalt etter oppskrift på dette teppet:-) kan du sende d på mail til meg? moaas1@hotmail.com
    Mvh mona:-):-):-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den ligger på venstre side her på bloggen min..

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...