onsdag 15. desember 2010

Tovede tøfler

Ja, om dagen er det full strikkings for å bli ferdig med alle gavene. Har træl og hull på høyre pekefinger. Hehe.. I går ble jeg ferdig med julegavene til tja.. hva heter det? fille-njesene mine. ;) (barna til kusina og fetteren min) Jeg tenkte at dette er gaver jeg trygt kan legge ut her før jul, for de leser ikke bloggen. ;) Da håper jeg Nathalia, Natasha, Ayla og Suna holder seg varm og god på føttene gjennom vinteren. :)
Mønster: sandnesgarn (heklet blomst: drops)
Garn: fritidsgarn
Pinne: 5,5

4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte tøfler ;o9 Blir nok noen glade barneføtter i disse ;o))

    SvarSlett
  2. Oj, så fine de ble. Bruker du "vår" oppskrift, eller har du funnett en annen?
    Likte pynten din. I helga må jeg få laget ett par og, og jeg gruer meg litt mindre etter å ha sett så fine dine ble :D

    SvarSlett
  3. Takk. :) Ja, jeg bruker "vår" oppskrift, men jeg feller alltid en mer i hver side, enn det står. For jeg syns de er litt brede. Ble litt dårlige bilder dette her da, for jeg tok med mobilen. Gjør stort sett det.. hehe. Men nå i disse mørketider blir det så innmari dårlig lys til å ta bilder.

    SvarSlett
  4. Nydelige tøfla, kan tenke meg jenten bei superfornøyd. :)

    Juleklem fra Cathrine. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...