tirsdag 27. desember 2011

Trekning i give away ッ

Ja, da var tide inne for trekning av vinner på give awayen jeg annonserte 15. desember. 24 stk meldte seg på, og det ble 75 lodd totalt. Jeg førte opp alle loddene i excel, og så lot jeg random.org trekke vinneren.
Og vinneren ble: 
Jane, med bloggen Janes strikkerier

Jane skrev:
Klart jeg vil være med :)
Og siden jeg allerede er følger, har deg i blogglisten min og nå har skrevet innlegg, anser jeg det som 3 lodd... Tror ikke jeg "liker" bloggen din på FB ennå, men det får jeg jo gjøre noe med. Også skal jeg jammen linke til deg i ett blogg-innlegg og... :)
Og jeg regner med du husker hvordan det sto til med vinnerlykken min når vi var på strikkekafé på Sagene.... :-D


Er det mulig? Jane er min venninne, men det var absolutt ingen juksing her, Det har bare blitt bekreftet atter en gang at hun har en syk vinnerlykke! Hun fotjener det da, så jeg gleder meg til å gi henne premien. 








Jeg trakk også to trøstepremier, som hver vil få en liten garnpakke i posten: 

Randi med bloggen Hobby i Nord
&
Berit med bloggen Barlando By Hand


Fint om dere kontakter meg med adressene deres. (Berit; jeg får ikke kommentert på bloggen din. Har ikke fått det til på lenge..) 

Her ser dere hvordan jeg trakk:




3 kommentarer:

  1. Tusen takk, dette var gøy :)
    Fortsatt God Jul!

    SvarSlett
  2. Heldige heldige meg!! :-) Og tusen tusen takk! Og du, det er bare med deg jeg har vinnerlykke altså, så til uka får du bli med meg å levere lottorekka :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...