søndag 25. august 2013

Djævlehue

Som mange andre har jeg også falt for Lene Holme Samsøe sitt hefte Babystrik på pinde 3. En av de siste dagene i juli lå det i postkassen min og jeg har allerede laget masse fra det. Veldig mye fint i dette heftet altså. Og nå ser jeg jo at hun har kommet med to hefter til som jeg absolutt ha. 

Det første jeg strikket fra Babystrik på pinde 3 var disse to luene. Helt vanlige djevleluer, men alikevel ikke. De små flettene gjør de innmari søte. Det har allerede blitt tre plagg til fra dette hefte, som jeg får vise frem senere. 

Oppskrift: Babystrik på pinde 3 - Djævlehue (hvit str 6-12 mnd og grå str 18-24 mnd)
Garn: Sandnes miniduett
Pinne: 3 mm

7 kommentarer:

  1. De djevelluene er veldig søte♥
    Helt enig i at det gjør seg med flettene!

    SvarSlett
  2. Så enig, så enig! Hun treffer blink med garn, mønster og uttrykk:)

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig enig! Djevelluene er kjempesøte :) De nye heftene har jeg allerede bestilt, og håper de dukker opp i postkassen i løpet av de neste dagene!

    SvarSlett
  4. Nydelige luer! Nå fikk jeg kjempelyst på de to andre bøkene også! Perfekt for meg som syns pinne 3 er litt for tynt;)

    SvarSlett
  5. Det var en veldig søt versjon! Og pinne 3 er ikke verst - jeg pleier å strikke sånt på p 2-2,5, jeg!

    SvarSlett
  6. Oi, for nokre flotte huer! Trur eg må skaffe med denne boka eg også :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...